Reklamace a aktualizace materiálů

Jednou z velkých výhod digitálních materiálů je, že je můžete opravit, upravit nebo doplnit. I proto se zákazníci na Učitelnici stále vrací. Pokud materiál dozná změny, chceme o tom zákazníkovi říct, aby se mohl rozhodnout, zda je pro něj změna důležitá a stojí za to si materiál znovu stáhnout. Jak na to?

POSLAT nebo NEPOSLAT?

Nejprve je třeba se rozhodnout, zda o změně chceme zákazníka informovat. Podle čeho se rozhodovat?

  • změna je zásadní (oprava chyby)

  • rozšíření produktu o nové aktivity

  • doplnění produktu tak, že zákazník má důvod si stáhnout aktualizovanou verzi

Pokud váháte, odpovězte si na otázku: Bude si chtít opravený materiál stáhnout znovu?

Buďte konkrétní!

Informace ve stylu "oprava" je zákazníkovi úplně k ničemu, protože neví co a kde se změnilo. Obě verze si porovnávat nebude a celý materiál znovu tisknout také ne. Jak tedy na to? Napište konkrétní úpravy:

  • co se změnilo (chyba, překlep, úprava zadání, ...)

  • kde se to změnilo (konkrétní strana, slovo, příklad, ...)

  • co bylo přidáno

Podle vašeho popisu zákazník musí hned vědět, jakou kartičku, stránku nebo část materiálu znovu vytisknout, vyměnit nebo vyřadit.

Kde se změna objeví?

Zákazníkovi informaci o změně materiálu ukážeme na dvou místech:

  1. Email obsahující váš popis změny

  2. V Zakoupených materiálech

Příklad konkrétních textů můžete vidět na obrázcích níže.