Budování značky a marketing
Učitelnice vám nabízí 40 000 aktivních zákazníků měsíčně, kteří mohou potenciálně zakoupit vaše materiály. Zároveň ale více než 100 autorů nabízí podobný obsah. Proto nestačí pouze nahrát materiál, ale je nezbytné ho podpořit. Učitelnice je pouze nástroj, materiál nabízíte vy. Proto musíte sami hledat cesty, jak oslovit zákazníky a přesvědčit je, že si chtějí koupit právě ten váš materiál.
Základy
Základem je jak jinak, než kvalitní materiál a jeho perfektní prezentace (nadpis, obrázky, popis)
Profilová fotka (nemusí být přímo vaše fotka, ale například něco, co vás charakterizuje a podle čeho vás zákazníci vždy rozeznají)
Vyplněný profil autora (kdo jste, co děláte, to vše zvýší vaši důvěryhodnost)
V profilu můžete poskytnout odkazy na materiály, které poskytujete zdarma
Využijte každého prostoru na Učitelnici, kde se můžete prezentovat a vyjádřit. Snažte se být originální a odlišit se od ostatních autorů. Vtiskněte svou osobnost do všech popisků, obrázků, průvodních listů - zkrátka všude, kde to jen jde.
Mít vyplněný profil (profilová fotka + informace o autorovi) je opravdu důležité. Ze statistik víme, že uživatelé se často dívají na profil autora, než nakoupí. Je pro ně důležité, kdo pro ně materiály vytváří.
Budování značky
Zákazníci si většinou o těch dobrých materiálech mezi sebou řeknou. Svoje prodeje ale můžete zvýšit i dalšími aktivitami. Svou značku můžete budovat hned několika způsoby.
Sdílejte materiály do skupin na Facebooku a na dalších sociálních sítích
Pište blog - inspirujte ostatní
Natáčejte videa
Inspirujte se u jiných autorů
INSTAGRAM: Andrea Paštiková - Školní hrátky | Gabriela Bodenlosová - UnoDuo | Nela Skalová - Čestina na ZŠ | Miriam Hejzlarová - Učitelnice
FACEBOOK: Kateřina Hrabíková - Zodpovědná výuka | Věra Gošová - Logošík
BLOG: Lucie Zenker - Učit a žít | Lenka Syrová - Lesy nápadů | Andrea Paštiková - Školní hrátky |Náměty a inspirace
YOUTUBE - anglicky: Pocketful of Primary | That One Happy Classroom