Průvodce nahráním materiálu
Následující doporučení vycházejí z několikaleté zkušenosti a feedbacku od zákazníků. Tyto body sledujeme při schvalování materiálů.
Důležitá je kvalita, nikoliv kvantita.
Chcete-li mít tyto informace stále na očích, můžete si stáhnout průvodce v PDF a případně vytisknout.
Co nesmí v materiálu chybět?
🔲 Materiál má přidanou hodnotu, je komplexní a má dostatečný rozsah
S materiálem prodáváte současně i svou zkušenost. Můžete přidat doplňkové aktivity. Rozsah materiálu odpovídá jeho ceně.
Úvodní stránkou materiálu je vždy průvodní list. Obsahuje především metodiku, ale i další důležité informace.
Obrázek je společně s názvem materiálu to první, co zákazník vidí. Měl by charakterizovat materiál a být ve čtvercovém formátu.
Rozhoduje společně s názvem a obrázkem o tom, jestli si zákazník váš produkt koupí. Čím detailnější popis, tím vyšší hodnota pro vaše zákazníky.
Všechny obrázky, které jste použili, mají licenci pro komerční použití. Zdroj obrázků máte uvedený jak v popisu, tak v samotném materiálu.
Materiál zařaďte do kategorií, pod kterými ho budou zákazníci hledat. Vyberte maximálně 3 kategorie. Víc kategorií neznamená víc prodejů.
🔲 Cena
Cenu materiálu si pořádně promyslete. Nejde tolik o to, kolik vás materiál stál času a práce, ale jakou hodnotu přinese zákazníkovi. Vyplatí se mu koupit materiál za vámi stanovenou cenu? Nižší cena někdy znamená vyšší zisky. S cenotvorbou vám rádi pomůžeme.
Na co je potřeba ještě myslet?
🔲 Vše je srozumitelné
Název, popis i obsah materiálu je srozumitelný a pochopitelný. Průvodní list je dostatečně detailní a zákazník ví, jak má s materiálem pracovat.
🔲 Práce s materiálem je pohodlná
Snažte se vše uložit do jednoho PDF. Otevírání více souborů s jednou stránkou nepotěší. Přidejte tipy, jak si usnadnit práci a materiál efektivně vyrobit.
Někteří učitelé mají možnost tisknout jen černobíle. Je váš materiál funkční i bez barev? Je vše čitelné?
🔲 Máte vyladěné ty nejmenší detaily
Místo znaménka "krát" nepoužíváte tečku nebo písmeno iks. Na konci materiálu nenecháváte prázdné stránky. To vše z vás dělá profíka.
🔲 Zákazník bude spokojený, bude mít radost a rozhodně nebude litovat, že si materiál koupil
Projděte si celý materiál, jeho prezentaci a cenu ještě jednou. Jak byste se cítili, kdybyste si materiál koupili? Byli byste spokojení? Při tvorbě materiálu myslete vždy na své zákazníky. Uvidíte, že tím sklidíte velký úspěch.