Průvodce nahráním materiálu

Následující doporučení vycházejí z několikaleté zkušenosti a feedbacku od zákazníků. Tyto body sledujeme při schvalování materiálů.

Důležitá je kvalita, nikoliv kvantita.

Chcete-li mít tyto informace stále na očích, můžete si stáhnout průvodce v PDF a případně vytisknout.

Co nesmí v materiálu chybět?

🔲 Materiál má přidanou hodnotu, je komplexní a má dostatečný rozsah

S materiálem prodáváte současně i svou zkušenost. Můžete přidat doplňkové aktivity. Rozsah materiálu odpovídá jeho ceně.

🔲 Průvodní list

Úvodní stránkou materiálu je vždy průvodní list. Obsahuje především metodiku, ale i další důležité informace.

🔲 Náhledový obrázek

Obrázek je společně s názvem materiálu to první, co zákazník vidí. Měl by charakterizovat materiál a být ve čtvercovém formátu.

🔲 Popis materiálu

Rozhoduje společně s názvem a obrázkem o tom, jestli si zákazník váš produkt koupí. Čím detailnější popis, tím vyšší hodnota pro vaše zákazníky.

🔲 Licence a zdroj obrázků

Všechny obrázky, které jste použili, mají licenci pro komerční použití. Zdroj obrázků máte uvedený jak v popisu, tak v samotném materiálu.

🔲 Kategorie

Materiál zařaďte do kategorií, pod kterými ho budou zákazníci hledat. Vyberte maximálně 3 kategorie. Víc kategorií neznamená víc prodejů.

🔲 Cena

Cenu materiálu si pořádně promyslete. Nejde tolik o to, kolik vás materiál stál času a práce, ale jakou hodnotu přinese zákazníkovi. Vyplatí se mu koupit materiál za vámi stanovenou cenu? Nižší cena někdy znamená vyšší zisky. S cenotvorbou vám rádi pomůžeme.


Na co je potřeba ještě myslet?

🔲 Vše je srozumitelné

Název, popis i obsah materiálu je srozumitelný a pochopitelný. Průvodní list je dostatečně detailní a zákazník ví, jak má s materiálem pracovat.

🔲 Práce s materiálem je pohodlná

Snažte se vše uložit do jednoho PDF. Otevírání více souborů s jednou stránkou nepotěší. Přidejte tipy, jak si usnadnit práci a materiál efektivně vyrobit.

🔲 Tisk materiálu je domyšlený

Někteří učitelé mají možnost tisknout jen černobíle. Je váš materiál funkční i bez barev? Je vše čitelné?

🔲 Máte vyladěné ty nejmenší detaily

Místo znaménka "krát" nepoužíváte tečku nebo písmeno iks. Na konci materiálu nenecháváte prázdné stránky. To vše z vás dělá profíka.

🔲 Zákazník bude spokojený, bude mít radost a rozhodně nebude litovat, že si materiál koupil

Projděte si celý materiál, jeho prezentaci a cenu ještě jednou. Jak byste se cítili, kdybyste si materiál koupili? Byli byste spokojení? Při tvorbě materiálu myslete vždy na své zákazníky. Uvidíte, že tím sklidíte velký úspěch.