Reklamace a aktualizace materiálů
Jednou z velkých výhod digitálních materiálů je, že je můžete opravit, upravit nebo doplnit. I proto se zákazníci na Učitelnici stále vrací. Pokud materiál dozná změny, chceme o tom zákazníkovi říct, aby se mohl rozhodnout, zda je pro něj změna důležitá a stojí za to si materiál znovu stáhnout. Jak na to?
POSLAT nebo NEPOSLAT?
Nejprve je třeba se rozhodnout, zda o změně chceme zákazníka informovat. Podle čeho se rozhodovat?
změna je zásadní (oprava chyby)
rozšíření produktu o nové aktivity
doplnění produktu tak, že zákazník má důvod si stáhnout aktualizovanou verzi
Pokud váháte, odpovězte si na otázku: Bude si chtít opravený materiál stáhnout znovu?
Buďte konkrétní!
Informace ve stylu "oprava" je zákazníkovi úplně k ničemu, protože neví co a kde se změnilo. Obě verze si porovnávat nebude a celý materiál znovu tisknout také ne. Jak tedy na to? Napište konkrétní úpravy:
co se změnilo (chyba, překlep, úprava zadání, ...)
kde se to změnilo (konkrétní strana, slovo, příklad, ...)
co bylo přidáno
Podle vašeho popisu zákazník musí hned vědět, jakou kartičku, stránku nebo část materiálu znovu vytisknout, vyměnit nebo vyřadit.
Kde se změna objeví?
Zákazníkovi informaci o změně materiálu ukážeme na dvou místech:
Email obsahující váš popis změny
V Zakoupených materiálech
Příklad konkrétních textů můžete vidět na obrázcích níže.